skolas logo

 

Misija: Mūsdienīga, individualizēta pieeja mācību procesā, kurā motivēts izglītojamais profesionālu pedagogu vadībā apgūst nozīmīgas prasmes Latgales reģiona, Valsts un Eiropas darba tirgus vajadzībām.

 

Vīzija: Moderno tehnoloģiju profesionālās un mūžizglītības ekselences centrs.

 

Skolas vērtības:

  • Drosme
  • Atbildība
  • Radošums
  • Izaugsme

 

BPVV prezentācija Investīciju un attīstības stratēģija 2021-2027

 

 

 

Prioritātes 2024./2025.m.g.

  1. Izglītojamo jaunās mācību snieguma vērtēšanas kārtības ieviešana.

Sasniedzamie rezultāti:

Kvalitatīvi:

  • Izglītojamie, viņu likumiskie pārstāvji un pedagogi ir iepazinušies un izprot izglītojamo mācību snieguma vērtēšanas kārtību, apzinās tās nozīmīgumu.

Kvantitatīvi:

  • 100% pedagogu iesaistījušies “Izglītojamo mācību snieguma vērtēšanas kārtības” izstrādāšanā.
  • 100% izglītojamo iepazīstināti un izpratuši “Izglītojamo mācību snieguma vērtēšanas kārtību”.
  • 80% vecāku pārzina “Izglītojamo mācību snieguma vērtēšanas kārtību”;
  • izglītības iestādē izstrādātas profesionālās pilnveides kursu vismaz divas programmas par summatīvo pārbaudes darbu veidošanu, SOLO taksonomiju, mākslīgā intelekta izmantošanas iespējām mācību procesā;
  • 100% pedagogu izglītoti profesionālās pilnveides kursos par summatīvo pārbaudes darbu veidošanu, SOLO taksonomiju, mākslīgā intelekta izmantošanas iespējām mācību procesā;
  • Salīdzinot ar iepriekšējo mācību gadu par 5% paaugstinājies pedagogu skaits, kuri sniedz jēgpilnu atgriezenisko saiti  un diferencē mācību procesu,
  • pilnveidot darbu ar talantīgajiem izglītojamajiem mācību stundās un ārpus tām;
  • 100% pedagogu veic jēgpilnu formatīvo vērtēšanu, sagatavojot izglītojamos summatīvajam pārbaudes darbam;
  • par 5% paaugstinājušies izglītojamo ikdienas mācību sasniegumi un valsts pārbaudes darbu rezultāti;
  • mācību gada laikā 100% pedagogu ir vērojuši divas stundas pie kolēģiem un novadījuši vienu atklāto stundu, akcentējot formatīvās vērtēšanas iespējas, izglītojamo motivēšanu augstākiem mācību sasniegumiem;
  • 100% pedagogu, kuri uzsākuši darba gaitas izglītības iestādē, saņem mentora atbalstu.
  1. Atbalsta nodrošināšana ikviena izglītojamā izaugsmei atbilstoši darba tirgus vajadzībām.

Kvalitatīvi:

  • Izglītojamie apzinās izglītības nozīmi un tās ietekmi uz karjeras izglītību.
  • Kvantitatīvi:
  • 100% pedagogu motivē izglītojamos reālu, sasniedzamu individuālo mērķu izvirzīšanai, īstenošanai un analizēšanai;
  • 100% pedagogu īsteno individualizētu pieeju katram izglītojamajam saskaņā ar izglītojamā spējām, vajadzībām, prasmēm, izmantojot atbilstošas mācību metodes, virzot uz profesionālo izaugsmi;
  • 100% audzēkņu piedalās praktiskajās nodarbībās darba vidē balstītās mācībās;
  • 25% profesionālās izglītības programmu audzēkņu piedalās projekta Erasmus+ mobilitātēs, gūst mācību pieredzi Austrijā un Portugālē.
  • 100% pedagogu mācību stundu saturā un ārpusklases nodarbībās iekļāvuši  karjeras izglītības jautājumus;
  • notiek sadarbība ar Rēzeknes tehnoloģiju akadēmiju, Vidzemes augstskolu izglītojamo kompetenču attīstībai;
  • mācību gada laikā noorganizēti vismaz divi pieredzes apmaiņas braucieni pedagogiem;
  • noorganizēta vismaz viena konventa sanāksme;
  • izstrādātas vismaz divas mācību programmas  mūžizglītībā;
  • izglītojamie piedalījušies vismaz divos Skolēnu mācību uzņēmumu tirdziņos.

Sarunas protokols Balvu profesionālā un vispārizglītojošā vidusskola  :

2022.gada 26.augustā

  1. Par dibinātāja noteiktajiem sasniedzamajiem mērķiem izglītības programmu īstenošanai 2022. - 2025.gadam.
  2. Par dibinātāja noteiktajiem sasniedzamajiem mērķiem iestādei 2022.-2025.gadam.
  3. Par dibinātāja noteiktajiem iestādes vadītāja mērķiem 2022.-2025.gadam.

                     Sasniedzamie mērķi  izglītības programmās:

 

Pamatizglītības programma

(kods 23 011111)

1.Trīs gadu laikā par 3-5% pieauguši izglītojamo rezultāti valsts pārbaudes darbos.

2.Pedagogi ir sagatavojuši izglītojamos dalībai vismaz 80-100% no novadā organizētajām mācību priekšmetu olimpiādēm/sacensībām/konkursiem.

3. Vismaz 20% dalībnieku ir novada olimpiāžu /sacensību/konkursu laureāti.

4. Nodrošinātas skolēncentrētas mācību stundas, diferenciācija, starppriekšmetu saikne, pašvadīts mācību process, par ko liecina vismaz 85-100% vēroto mācību stundu.

5.Izglītības procesā organizēts mērķtiecīgs preventīvais darbs ar mācību pārtraukšanas riskam pakļautajiem izglītojamajiem, iestāde veiksmīgi sadarbojoties starpinstitucionāli.

6. Vairāk kā 45% izglītojamo ikdienas mācību sasniegumi ir optimālā līmenī.

7. Ne mazāk kā 65% aptaujāto pedagogu, izglītojamo un vecāku apliecina, ka iestādes sniegtie pakalpojumi ir pieejami un kvalitatīvi.

8. Izglītojamie ar pietiekamu zināšanu līmeni tiek mērķtiecīgi virzīti profesionālās izglītības iegūšanai.

9. Mācību procesā mērķtiecīgi un atbilstoši mācību stundas mērķiem tiek izmantotas modernās tehnoloģijas, par ko liecina  vismaz 80% vēroto mācību stundu.

10. Iestāde monitorē absolventu tālākās izglītības gaitas un veiksmīgi iesaista absolventus mērķtiecīgos karjeras izvēles procesos.

Speciālās pamatizglītības programma izglītojamajiem ar mācīšanās traucējumiem

(kods 23015611)

1. Pedagogiem ir pieejams organizatorisks un metodisks atbalsts diferencētai un individuālai pieejai izglītojamo mācību darbā.

2. Regulāri tiek pilnveidoti un izstrādāti individuālie izglītības programmas plāni katram izglītojamajam ar speciālajām vajadzībām.

3. Veiksmīga sadarbība starp BIIAC un skolas atbalsta personālu.

4. Nodrošinātas skolēncentrētas mācību stundas, diferenciācija, starppriekšmetu saikne, pašvadīts mācību process, par ko liecina vismaz 85% vēroto mācību stundu.

5. Vairāk kā 40 % izglītojamo ikdienas mācību sasniegumi ir optimālā līmenī.

6. Vismaz 2x gadā skola sniedz padziļinātu informāciju par izglītojamo mācību sasniegumiem vecākiem vai likumiskajiem pārstāvjiem.

7. Ne mazāk kā 65% aptaujāto pedagogu, izglītojamo un vecāku apliecina, ka iestādes sniegtie pakalpojumi ir pieejami un kvalitatīvi.

8. Skola ir nodrošināta ar nepieciešamo materiāli tehnisko bāzi, atbalsta materiāliem speciālās programmas īstenošanai.

9. VIIS sistēma nav ilgstošu kavētāju un veikts mērķtiecīgs iestādes preventīvs darbs  izglītojamo kavējumu novēršanā.

10. Iestāde monitorē absolventu tālākās izglītības gaitas un veiksmīgi iesaista absolventus mērķtiecīgos karjeras izvēles procesos.

Vispārējās vidējās izglītības vispārizglītojošā virziena izglītības programma/vispārējās vidējās izglītības programma

(kods 31016011)

1. Trīs gadu laikā par 1-3%  pieauguši  rezultāti valsts pārbaudes darbos.

2.  Pedagogi ir sagatavojuši skolēnus vismaz 90-100%  no  novadā organizētajām mācību priekšmetu olimpiādēm/sacensībām/konkursiem 

3.Vismaz 25% dalībnieku ir novada olimpiāžu/sacensību/konkursu laureāti

4.Vismaz 30%-50% jauniešu, vidusskolu beidzot, iestājas augstākajās izglītības iestādēs.

5.Vairāk nekā 30% izglītojamo ikdienas mācību

sasniegumi - vidējā atzīme (6-7 balles)

6.  Nodrošinātas skolēncentrētas mācību stundas, diferenciācija, starppriekšmetu saikne, pašvadīts mācību process, par ko liecina vismaz 85-100% vēroto mācību stundu.

7. Iestāde monitorē absolventu tālākās izglītības gaitas un veiksmīgi iesaista absolventus mērķtiecīgos karjeras izvēles procesos.

8.Mācību procesā mērķtiecīgi tiek izmantotas modernās tehnoloģijas, par ko liecina 80% vēroto mācību stundu.

9. Izglītojamā sasniegumi attiecībā uz izglītības satura apguves plānotajiem rezultātiem tiek atspoguļoti regulāros vērtējumos skolvadības sistēmā E-klase.

10. Ne mazāk kā 65% aptaujāto pedagogu, izglītojamo un vecāku apliecina, ka iestādes sniegtie pakalpojumi ir pieejami un kvalitatīvi.

11. Iestāde veicina izglītojamo uzņēmējspēju prasmes, nodrošinot iespēju piedalīties starptautiskajos projektos,  darboties Junior Achivement, dibināt skolēnu mācību uzņēmumi ( SMU).

12. Iestāde veicina karjeras izglītību, veiksmīgi atrodot sadarbības partnerus.

Vispārējās vidējās izglītības programma [neklātienes]

(kods 31016013)

1.Trīs gadu laikā par 1% - 3%  pieauguši  rezultāti valsts pārbaudes darbos.

2.  Mazināts izglītojamo  neattaisnoto mācību stundu kavējumu skaits vismaz par 10 %.

3. Nodrošinātas skolēncentrētas mācību stundas, diferenciācija, starppriekšmetu saikne, pašvadīts mācību process, par ko liecina vismaz 85-100% vēroto mācību stundu.

4.  Mācību procesā mērķtiecīgi tiek izmantotas modernās tehnoloģijas, par ko liecina 80% vēroto mācību stundu.

5.  Izglītojamā sasniegumi attiecībā uz izglītības satura apguves plānotajiem rezultātiem tiek atspoguļoti regulāros vērtējumos skolvadības sistēmā E- klase.

6. Ne mazāk kā 65% aptaujāto pedagogu un izglītojamo apliecina, ka iestādes sniegtie pakalpojumi ir pieejami un kvalitatīvi.

7.  Iestāde monitorē absolventu tālākās izglītības gaitas un veiksmīgi iesaista absolventus mērķtiecīgos karjeras izvēles procesos.

 

 

2.Par  dibinātāja noteiktajiem sasniedzamajiem rezultātiem iestādei

 Balvu profesionālā un vispārizglītojošā vidusskolai 2022.-2025.gadam.

 

2.1. Efektivizēt  digitālo prasmju pilnveidi visiem pedagogiem, pedagogu profesionālo pilnveidi , sadarbību un labās prakses popularizēšanu skolā , reģionā, valstī un starptautiskā mērogā.

2.2. Pilnveidot izglītojamo sasniegumu vērtēšanas kārtību , regulāri iepazīstināt visas mērķgrupas.

2.3. Veicināt mācību uzņēmumu izveidošanu un sadarbību ar augstskolām un uzņēmējiem.

2.4. Pilnveidot informācijas , komunikācijas un digitālos resursus, izvērst skolas tēla popularizēšanu.

2.5. Paplašināt mūžizglītības piedāvājumu, elastīgi reaģējot uz darba tirgus pieprasījumu un novada uzņēmēju un darba devēju vajadzībām.

2.6. Iestādei mobilizēt spēkus profesionālās izglītības stratēģijas veiksmīgai realizēšanai.

 

Par dibinātāja noteiktajiem Balvu profesionālās un vispārizglītojošās vidusskolas direktores mērķiem 2022.-2025.gadam.

 

3.1. Izveidot un ieviest izglītības iestādes efektīvu kvalitātes sistēmu, kurā sasniegti dibinātāja izvirzītie mērķi.  

3.2. Uzsākt un turpināt pāreju uz mācīšanās organizācijas darbības pamatprincipiem .

3.3. Izglītības iestādes pašvērtēšanā un stratēģiskajā plānošanā mērķtiecīgi iesaistīt Iestādes padomi, konventu un  efektivizēt to darbību.

3.4. Savlaicīgi aktualizēt iestādes iekšējos normatīvos dokumentus.

                   

Dibinātāja pārstāvis: IP vadītājas vietniece                                               Inta Kaļva

BPVV    direktore:                                                                                Biruta Vizule